§ 1.Rejestracja
- Nick o znaczeniu wulgarnym będzie usuwany wraz z wszystkimi twoimi kontami. - Nie robimy sobie głupkowatych lub liczbowych nicków np: Klast35e3r84847,Jaksiemasz,Buhhehheeyaeahhaeahehaea - Każdy użytkownik po rejestracji jest zmuszony do przestrzegania regulaminu.
§ 2.Użytkownicy
- Użytkownik może zgłosić dystrybucyjne zachowanie moderatora oraz banowanie bez żadnej przyczyny do Administratora forum - Użytkownik może używać multi-kont chyba,że zamieści keyloggera lub jakiego kolwiek wirusa to w tym przypadku wszystkie twoje konta zostaną zbanowane. - Gdy moderator zbanuję cie bez przyczyny piszcie na adres e:mail administratora: Dromader512@gmail.com - Wielkość avataru musi mieścić się w granicach 150x150 pixeli i 88.8 KB. - Podpis jak i avatar nie może zawierać treści rasistowskich, faszystowskich, obrażających innego użytkownika jak i również pornograficznych. - W podpisie nie można reklamować innych serwisów. - Zabronione jest udostępnianie swojego konta osobom trzecim (np. koledze). - Administracja może, w razie przypuszczenia złamania regulaminu, edytować dane użytkownika, tak aby dane zawarte w profilu były zgodne z postanowieniami regulaminu. - Linki do stron pornograficznych/rasistowskich/nazistowskich zakazanych przez polskie prawo znajdujących się w avatarze, sygnaturze i w profilu są zakazane. - Każdy użytkownik jest równy wobec prawa. Wyjątkiem jest tylko ekipa forum.
§ 3.Tematy oraz Posty
- Treść postów nie może naruszać dobra osobistego innych użytkowników, jak również nie może naruszać ogólnie przyjętych zasad kultury i dobrego obyczaju. - Pisząc post należy pamiętać, aby korzystać z polskich znaków diaktrycznych (ąćęłńóśżź.) oraz posługiwać się poprawną polszczyzną. - Niedozwolone jest pisanie jednego posta pod drugim - zamiast tego należy użyć funkcji "Edytuj" i zmienić treść pierwszego posta. Odstępstwem od tej reguły może być zapis w regulaminie obowiązującym w danym dziale forum lub odświeżanie tematu przez autora po upłynięciu 24 godzin. - Należy trzymać się głównego tematu dyskusji. Wszelkie poboczne wątki (tzw. "off-topic) mogą zostać usunięte, ponieważ nie są one głównym elementem dyskusji, a jedynie prowadzą do przeniesienia toku rozmów na inny tor. - Nazwy tematów muszą odzwierciedlać treść jaka się znajduje w temacie. Tematy typu „Plx help!”, „wejdźcie dam reputa!!”, itp. będą usuwane. - Przed założeniem jakiegokolwiek tematu z prośbą o pomoc, należy najpierw poszukać odpowiedzi na nurtujące pytanie. - Zakładając nowy temat należy się upewnić, że trafia on do odpowiedniego działu. - Niedozwolone jest pisanie postów co moderator ma robić, a czego nie, typu: "Zbanujcie go." "Zamknijcie ten temat!", czy "Zły dział - raport!". Od tego jest funkcja „Raportuj zły post”Niedozwolone jest pisanie każdego wyrazu z dużej litery, używanie masy pogrubień, capslocka, kolorów, itp.
§ 4.Moderacja
- Moderator może usuwać posty i tematy userów bez ich zgody - Moderator może robić to tylko w swoich działach - Moderator musi pomagać userą bez wyjątku.
|