Dr.Omader - 2008-09-08 15:44:44

§ 1.Rejestracja

- Nick o znaczeniu wulgarnym będzie usuwany wraz z wszystkimi twoimi kontami.
- Nie robimy sobie głupkowatych lub liczbowych nicków np: Klast35e3r84847,Jaksiemasz,Buhhehheeyaeahhaeahehaea
- Każdy użytkownik po rejestracji jest zmuszony do przestrzegania regulaminu.

§ 2.Użytkownicy

- Użytkownik może zgłosić dystrybucyjne zachowanie moderatora oraz banowanie bez żadnej przyczyny do Administratora   forum
- Użytkownik może używać multi-kont chyba,że zamieści keyloggera lub jakiego kolwiek wirusa to w tym przypadku wszystkie twoje konta zostaną zbanowane.
- Gdy moderator zbanuję cie bez przyczyny piszcie na adres e:mail administratora: Dromader512@gmail.com
- Wielkość avataru musi mieścić się w granicach 150x150 pixeli i 88.8 KB.
- Podpis jak i avatar nie może zawierać treści rasistowskich, faszystowskich, obrażających innego użytkownika jak i również pornograficznych.
- W podpisie nie można reklamować innych serwisów.
- Zabronione jest udostępnianie swojego konta osobom trzecim (np. koledze).
- Administracja może, w razie przypuszczenia złamania regulaminu, edytować dane użytkownika, tak aby dane zawarte w profilu były zgodne z postanowieniami regulaminu.
- Linki do stron pornograficznych/rasistowskich/nazistowskich zakazanych przez polskie prawo znajdujących się w avatarze, sygnaturze i w profilu są zakazane.
- Każdy użytkownik jest równy wobec prawa. Wyjątkiem jest tylko ekipa forum.

§ 3.Tematy oraz Posty

- Treść postów nie może naruszać dobra osobistego innych użytkowników, jak również nie może naruszać ogólnie przyjętych zasad kultury i dobrego obyczaju.
- Pisząc post należy pamiętać, aby korzystać z polskich znaków diaktrycznych (ąćęłńóśżź.) oraz posługiwać się poprawną polszczyzną.
- Niedozwolone jest pisanie jednego posta pod drugim - zamiast tego należy użyć funkcji "Edytuj" i zmienić treść pierwszego posta. Odstępstwem od tej reguły może być zapis w regulaminie obowiązującym w danym dziale forum lub odświeżanie tematu przez autora po upłynięciu 24 godzin.
- Należy trzymać się głównego tematu dyskusji. Wszelkie poboczne wątki (tzw. "off-topic) mogą zostać usunięte, ponieważ nie są one głównym elementem dyskusji, a jedynie prowadzą do przeniesienia toku rozmów na inny tor.
- Nazwy tematów muszą odzwierciedlać treść jaka się znajduje w temacie. Tematy typu „Plx help!”, „wejdźcie dam reputa!!”, itp. będą usuwane.
- Przed założeniem jakiegokolwiek tematu z prośbą o pomoc, należy najpierw poszukać odpowiedzi na nurtujące pytanie.
- Zakładając nowy temat należy się upewnić, że trafia on do odpowiedniego działu.
- Niedozwolone jest pisanie postów co moderator ma robić, a czego nie, typu: "Zbanujcie go." "Zamknijcie ten temat!", czy "Zły dział - raport!". Od tego jest funkcja „Raportuj zły post”Niedozwolone jest pisanie każdego wyrazu z dużej litery, używanie masy pogrubień, capslocka, kolorów, itp.

§ 4.Moderacja

- Moderator może usuwać posty i tematy userów bez ich zgody
- Moderator może robić to tylko w swoich działach
- Moderator musi pomagać userą bez wyjątku.

www.filozofiauo.pun.pl www.rbd-rebelde.pun.pl www.zskielce.pun.pl www.heliopolisforumbezobludy.pun.pl www.k750centrum.pun.pl